6 תשובות
לא
אצלי הייתה תיאוריית הדמייה ולקח כמה ימים עד שנתנו תשובה אם עברת או לא וזה כתוב באפליקציית תלמידים
אצלי הייתה תיאוריית הדמייה ולקח כמה ימים עד שנתנו תשובה אם עברת או לא וזה כתוב באפליקציית תלמידים
אנונימית
שואל השאלה:
אין סיכוי שיתנו לנו את זה באותו היום?
אין סיכוי שיתנו לנו את זה באותו היום?
אנונימית
^אצלי זה היה ממוחשב וזה אמור לחשב לבד את הציון כמו באפליקצייה
ולוקח להם שבועיים לתת את הציון
ולוקח להם שבועיים לתת את הציון
אנונימית
לא יתנו באותו היום ,לוקח כמה ימים
שואל השאלה:
אוקיי סבבה תודה
אוקיי סבבה תודה
אנונימית
לא יודעת תנסי לשאול מישהו
אנונימית
באותו הנושא: