4 תשובות
זה לא נורא פשוט אל תמשיכי
אנונימית
שואל השאלה:
אז האוזן לא תתייבש או משהו פשוט לא להמשיך לשים הרבה וזה יהיה בסדר ולא יתייבש בטוח?? שמתי מלא וסליחה אני פשוט בלחץ של החיים
תקשיבי
יש לי אליקס וגם אני חיטאתי אותו מלא
לא קרה לי כלום
אם את רואה שיש משהו חריג תדברי עם ההורים שלך
אנונימית
לא אמור לקרות שום דבר, פשוט תניחי לזה