3 תשובות
לשאול אם יש עודף קטן או משהו..
שואל השאלה:
זה מה שאני עושה ואז הרבה אומרים שאין ומביאים לי שטרות גבוהים
זה מה שאני עושה ואז הרבה אומרים שאין ומביאים לי שטרות גבוהים
אנונימית
מה זאת אומרת לא מצליח? אם אתה צריך אתה צריך וזהו. אל תפחד לבקש עוד אנחנו יודעים שאתה צריך. )אני אחמש בסופרפארם) וזה בסדר. תתן ללקוח את העודף הכי נוח בשבילו אך תתן 10 שקל בשקלים )אלא אם כן הם מבקשים) אין דרך לשמור על עודף.
באותו הנושא: