19 תשובות
להיות שמח
לבלות כמה שיותר עם אנשים שאוהבים אותך
להיות עם יותר אנשים
למצוא מהות
לחשוב על דברים טובים עתידיים שנותנים תקווה
לרצות את זה לעשות דברים שאת אוהבת להרגע להבין שזה חולף באמת חשוב כוח רצון להוציא את עצמך מזה לשמח לפחות לנסות לעשות דברים שיעשו לך טוב על הלב
לנסות לשבור שגרה.
באיזו תקופה את בחיים, אם אחרי צבא אולי לטוס לחול לבד לתקופה
להציב יעדים ולהתעסק בדברים שאוהבים
טיפים שנתנו לי, לא ניסיתי.

לפתח שגרת חיים מסוימת ולהתמיד בה, לתכנן מה את עושה היום ועוד..
לפתח תחביבים, להקיף את עצמך באנשים
לא להישאר לבד.
לברוח מהמחשבה הדיכאונית, לבלות עם חברים, להיות כמה שפחות במדיה ובטלפון, ולנסות לחשוב חיובי
אם את לא רןצה פסיכולוג או כדורים כנראנ שאת לא מאובחנת אז בבקשה אל תסיקי את זה, יכול להיות שאת בתקופה קשה טיפה לי עזר בהתחלה לשמוע שירים מרימים שאני אוהבת ולצאת כמה שיותר מהבית
אנונימית
מניסיון לעשות דברים שעושים לך טוב
לנסות למצוא את עצמך ולהגשים את עצמך איך שאת יכולה
על מה המינוסים? תראו לי מישהו שמח שהוא בדיכאון
מנגיסטו אפשר להיות הבן אדם הכי שמח ואופטימי בעולם ועדיין להיות בדיכאון
דיכאון זה לא רק להיות עצוב
זאת מחלה נפשית וזה מאובחן
תקרא על זה
^נו בידיוק, זה מצב של דיכאון, הערכב עצמית נמוכה, אובדן עניין והנאה, חרדה, פסימיות.
לא התכוונתי שמח בכאילו, הכוונתי מישהו ששמח מהחיים שלו וגאה בעצמו
זה ממש סובייקטיבי
תלוי גם איך מגדירים "שמח"
וגם , אפשר להיות שמח מהחיים ועדיין להיןת בדיכאון
גם אם הכל טוב לך עדיין אפשר להיות בדיכאון
^דיכאון זה ההפך מלהיות שמח מהחיים, ההגדרה לשמח היא הגדרה שאי אפשר להגדיר כל אחד בעצמו, יש לה הגדרה קבועה.
אם אתה שמח מהחיים אתה לא בדיכאון ככה זה עובד
זה ממש לא נכון
אני לומדת פסיכולוגיה
זה ממש סובייקטיבי להיות שמח ומאושר
אין לזה הגדרה קבועה זה ממש תלוי באדם ובמה שהוא מגדיר
דיכאון יכול להתאפיין בכל כך הרבה מובנים
^תגללי למטה לתסמינים, זה הדיכאון שהתכוונתי אליו, עכשיו שמחה את לא יכולה להגדיר יותר מידי כי סה הכל מסתכם למישהו שהוא לא עצוב, ועצב זה חלק מדיכאון