8 תשובות
קודם כל זה ממש טוב שאת מחפשת דרכים לצאת מזה ולא שוקעת בזה
תעסיקי את עצמך ותפרקי כמה שיותר
אם זה לדף ואם זה לחבר או חברה
המצב רוח שלי כרגע זה 5.5
תעסיקי את עצמך ותפרקי כמה שיותר
אם זה לדף ואם זה לחבר או חברה
המצב רוח שלי כרגע זה 5.5
תזכור שזה רק תקופה וזה יעבור ו9(:
ברגע שתלמדי את עצמך לשים ז על הכל כולל אנשים
ותלמדי לשלוט על הרגשות שלך ולכבות את הכאב יעבור לך
ותלמדי לשלוט על הרגשות שלך ולכבות את הכאב יעבור לך
אני מאמינה שהכל לטובתי גם כשלא נראה לי
בעיקרון בתקופות הכי מזעזעות שלי פשוט אמרתי תודה וזה באמת עזר לי
ומה שצריך לקרות יקרה גם ככה.. אז לא ככ יעזור לי להתמרמר עדיף לי להרים את עצמי (תזכרי שאם את לא מרימה את עצמך לא משנה כמה ומי ינסו זה לא יעבוד)
תעשי דברים שאת אוהבת תעסיקי את עצמך בזה ואת הדברים שמטרידים אותך תנסי לשים בצד כי גם ככה הם לא מועילים
חיים פעם אחת אחותי תהני מכל דבר שיש לך
בעיקרון בתקופות הכי מזעזעות שלי פשוט אמרתי תודה וזה באמת עזר לי
ומה שצריך לקרות יקרה גם ככה.. אז לא ככ יעזור לי להתמרמר עדיף לי להרים את עצמי (תזכרי שאם את לא מרימה את עצמך לא משנה כמה ומי ינסו זה לא יעבוד)
תעשי דברים שאת אוהבת תעסיקי את עצמך בזה ואת הדברים שמטרידים אותך תנסי לשים בצד כי גם ככה הם לא מועילים
חיים פעם אחת אחותי תהני מכל דבר שיש לך
שואל השאלה:
מנסה כן אחרי ששקעתי שוקעת חמישה שבועות כמעט שישה שבועות כי עוד רגע סופש והשבוע נגמר ואם לא יעבור זה שישה שבועות של דיכאון ותקופה קשה לא מצליחה לצאת רשמו לי טיפים ומה המצב רוח שלכם תודה לכולם❤מעריכה ואני בת
מנסה כן אחרי ששקעתי שוקעת חמישה שבועות כמעט שישה שבועות כי עוד רגע סופש והשבוע נגמר ואם לא יעבור זה שישה שבועות של דיכאון ותקופה קשה לא מצליחה לצאת רשמו לי טיפים ומה המצב רוח שלכם תודה לכולם❤מעריכה ואני בת
אנונימית
תאמת שאני חושבת שכל הקטע שזה רק תקופה זה קצת חרא כי בסופו של דבר אצל כל אחד זה שונה וזה יכול להיות בכמות זמן שונה גם הרק תקופה הזה יכול להיות שנה,
כדי לך להקיף את עצמך בדברים שעושים לך טוב ולהשאיר את עצמך עסוקה כל הזמן וככה לא יהיה לך זמן לחשוב על זה, עוד משהו שעוז זה לפעמים קצת לפרוק (אם את רוצה את מוזמנת לפרוק לי)
ואני כזה 2/10❤
כדי לך להקיף את עצמך בדברים שעושים לך טוב ולהשאיר את עצמך עסוקה כל הזמן וככה לא יהיה לך זמן לחשוב על זה, עוד משהו שעוז זה לפעמים קצת לפרוק (אם את רוצה את מוזמנת לפרוק לי)
ואני כזה 2/10❤
שואל השאלה:
תודה אנונימית גם את יכולה לפרוקלי❤
תודה אנונימית גם את יכולה לפרוקלי❤
אנונימית
לצאת לבילוי עם אנשים שאת אוהבת, לנסות לכתוב לעצמך מה הרגשות שלך ולמה את מרגישה ככה, לאכול טוב לשתות, לפרוק מה מעיק עלייך ולחשוב על דברים חיוביים שמשמחים אותך ושלי 100000