5 תשובות
אתם נפגשתם כבר?
אני חושבת שקודם תנסי לברר אם הוא באמת התערב על זה עם חברים שלו ותסבירי לו למה בכלל נפרדת ממנו, זה יירד לך מהלב וגם יעזור לכם להשלים 3>
תודה על הפרח (:
ואני שמחה שעזרתי לך
לדעתי תלכי לישון ותראי מה את מרגישה כלפי זה מחר.. שלא תעשי טעות רק בגלל שלילה
לילה טובב
שואל השאלה:
תודה רבה❤
אנונימית
תשמעי הקשר ביניכם נשמע לי מאוד מסובך ואת צריכה לחשוב אם זה עשה לך טוב הקשר איתו? כי לפעמים מתגעגעים למישהו ונזכרים רק ברגעים הטובים.. למרות שהבן אדם הזה פגע בנו
אבל
לא בדיוק הבנתי מה הוא עשה לך.. אז אני לא יכולה להגיד לך מה לעשות, זה לא ממקומי.
אני אישית מאוד ישירה ואם הבן אדם הזה הוא מישהו חשוב בחיים שלך, תשלחי לו. זה מה שאני אישית הייתי עושה, הייתי מפתחת שיחה ורואה אם הוא עדיין גם מעוניין או התגעגע.
בהצלחה אהובה 3>