9 תשובות
שואל השאלה:
איכס חוסר סימטריות
אנונימית
מה השאלה כאן?
את תעבירי את זה מאמינה בך !
בטח לא כזה נורא אם רק עכשיו גילית
שואל השאלה:
אתם חתיכים אחד אחד
אנונימית
אצלי זו הגבה
אם זה *כל כך* נורא
שימי קצת קונסילר בהיר מתחת לגבה של *העין הנמוכה יותר* בקוו דק ממש צמוד לגבה
את תראי שיפור
אם לא תנסי אותו דבר רק בעין הגבוהה (בלי העין הנמוכה הפעם)
אנונימית
אה ותמיד יכול להיות שסתם הגבות שלך לא מסודרות וזה יוצר השליה של חוסר סימטריות

אני בטוחה שזה לא כזה נורא :)
אנונימית