3 תשובות
תתרמי לי
שואל השאלה:
כי זה מוזר כזה פתאום להרגיש גבוהה ולעקוף את כולם
שנה שעברה הייתי נחשבת לממוצעת
ואם עכשיו אני בת 12
גובה 162 משקל 43 ועוד לא קיבלתי מחזור אז אני מפחדת שאני יהיה גבוהה יותר מידיי
כי זה מוזר כזה פתאום להרגיש גבוהה ולעקוף את כולם
שנה שעברה הייתי נחשבת לממוצעת
ואם עכשיו אני בת 12
גובה 162 משקל 43 ועוד לא קיבלתי מחזור אז אני מפחדת שאני יהיה גבוהה יותר מידיי
אנונימית
להיות גבוהה זה מושלם
באותו הנושא: