3 תשובות
תתרמי לי
שואל השאלה:
כי זה מוזר כזה פתאום להרגיש גבוהה ולעקוף את כולם
שנה שעברה הייתי נחשבת לממוצעת
ואם עכשיו אני בת 12
גובה 162 משקל 43 ועוד לא קיבלתי מחזור אז אני מפחדת שאני יהיה גבוהה יותר מידיי
אנונימית
להיות גבוהה זה מושלם