23 תשובות
דרגה?
אנחנו לא במשחק מחשב אחי.
זה רק צבע לא אומר כלום.
אנחנו לא במשחק מחשב אחי.
זה רק צבע לא אומר כלום.
זה אומר שהגוף שלך לא מייצר "עמילן" (או משהו אחר ששכחתי את השם שלו) כמו אנשים רגילים
זה אומר שהוא מייצר פחות
פיגמנטים^
ולמה נראלך
ולמה נראלך
זה משהו כמו מוטציה. העין שלך אין לה מספיק מלנין
כןן מה שbunny הזו רשמה שכחתי את השם של זה פשוט
עיניים כחולות זה נחשב פגם גנטי..
את לא בדרגה יותר גבוה אבל אנשים לוקחים רושם ראשוני ועיניים ירוקות או כחולות יפות מעלות את הסיכוי שאנשים יאהבו אותך
מה זה השטות הזאת
nope
כע אחי הגעת לטיר מאה בבאטל פאס
סתם לא נראה לך מה הקשר
סתם לא נראה לך מה הקשר
ממש לא. זה אומר שחסר לך פיגמנט בעיניים.לא יותר מזה.
זה לא אומר כלום, זה רק צבע.
חח לא זה רק שאת זכית בעיניים יפות ואני זכיתי בעיניים חום קקי
זה אומר שאת פגה
מה אבל מה המינוסים היה על זה מחקר
אני בןכה מהשאלה חחח
מה זה השטויות האלה
גם לי יש עיניים כחולות אז אני מלכה וכל מי שיש לו עיניים כהות משרתים שלי?
חחח נו באמת
מה זה השטויות האלה
גם לי יש עיניים כחולות אז אני מלכה וכל מי שיש לו עיניים כהות משרתים שלי?
חחח נו באמת
לפי היטלר,כן, אבל זה לא משנה אם כולנו יהודים חחח
כן דרגה של ללכת לטיפול
זה אומר שאתה בדרגה נמוכה יותר
דרגה יותר נמוכה של מלנין
אנונימי
באותו הנושא: