אוף אני אמורה לעשות עכשיו אימון אבל כבר אתמול שכחתי לעשות (המשך)
ועכשיו אני במחזור ואין לי כוח נפשי או פיזי לעשות שום דבר או בכלל להתקיים אבל זה ממש חשוב לי להתאמן בעיקר כי עכשיו אני טוחנת מלא עוגיות כל שניה בגלל הכאבי בטן וגם בגלל שכבר אתמול שכחתי להתאמן. מה לעשות?