4 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית שאמרה שזה לא ענייני,
אני לא מתחילה לחטט לן בדברים עכשיו. אני פשוט מתעניינת כי בבית ספר שלי מאוד קשוחים לגבי טלפונים.

ואני לא חושבת שזה קשור לנמאס כי בחיים לא ראיתי שהעירו לו על הטלפון. וזה גם כל המורות ככה. *כולן*
אנונימית
יש מורות שזה באמת פשוט לא מעניין אותן יש מורה אחת ספציפית שגם אם אני אהיה מולה בטלפון לא אכפת לה העיקר לא לעשות רעש
e1a
שואל השאלה:
כן לא אבל אצלי המורות מעירות *כל הזמן* כיאלו בלי הפסקה. והילד הזה (בתור מישהי שיושבת מאחוריו אני יכולה להגיד בוודאות) שהוא נמצא בטלפון כמעט כל שיעור מתחילת השנה וכמעט כל השיעור.
אנונימית
מיואשות ממנו כנראה