5 תשובות
מה מביך בזה מה וואי לכי תדברי איתו דיי כבר עם המביך הזה
אנונימי
שואל השאלה:
איך לפנות אבל
איך לפנות אבל
אנונימית
היה לי בשני-שלישי השבוע טיול והיה ילד שישב לאכול לבד בערב ואני וכמה חברים שאכלנו ביחד החלטנו להתיישב לידו ולדבר איתו קצת
דיברנו בעיקר אחד עם השני אבל שאלנו אותו דברים והתעניינו כדי שלא יהיה לבד
תבואי בטבעיות ואולי לא לבד כדי שלא יהיה מביך
דיברנו בעיקר אחד עם השני אבל שאלנו אותו דברים והתעניינו כדי שלא יהיה לבד
תבואי בטבעיות ואולי לא לבד כדי שלא יהיה מביך
תפני אליו, תגידי לו היי, מה קורה
תשאלי אם את יכולה לשבת לידו...
תשאלי אם את יכולה לשבת לידו...
שואל השאלה:
למה זה משנה מה השם שלו?
למה זה משנה מה השם שלו?
אנונימית
באותו הנושא: