עכשיו אני כיצה ט כל כיתה ז-ח הוא לא דיבר איתי אף פעם, והוא ילד די נחמד והיה נראה שיש לנו הרבה במשותף, אז ניסיתי תמיד למשוך את הצומת לב שלו, אבל אף פעם לא התחלתי שיחה או משהו כזה כי התביישתי ממש. היום הוא ישב לפני אז יצא לנו לדבר, הוא קצת הציק לי כזה אבל הוא ילד נחמד. כאילו לא ממש הציק פשוט בצחוק הוא אמר לי כל פעם שהתחלתי לדבר סתמי את הםה או משהו כזה. זה לא העליב אוצי או משהו אבל אני לא מוצאת בדיחות כאלה כשיא הקומדיה איך לפתח שיחה? היום הייתי ממש בלחץ והתרגשתי אז יצאתי קצת מטומטמת :/ אני רוצה להתחיל לדבר איתו, מכל הכיתה שלי הוא היחיד שנראה טיפוס די אחלה. אני גם יודעת שהוא דיבר איתי רק כי ישבנו קרוב, אז זה נחמד לפעמים פשוט לזרוק הערות בצחוק או משהו באמצע שיעור ואז יוצא שמדברים. אבל זה באסה אם הוא יעבור מקום או משהו ואז פשוט לא נדבר. איך ליצור נושאי שיחה? גם כאלה שלא תלויים במיקום שלי. כאלה שאפשר פשוט לגדת ולהתחיל לדבר עליהם (לא בקטע רוצנטי או משהו, זה לא קראש)