7 תשובות
שירים יפים
הגיוני מאוד
לא
זה בסדר גם לזכור אותם מעבר ליום אחד
כולם שוכחים דקה אחרי שהיום הזה עובר
אם את פשוט מתייחסת לזה כ "וואלה זה שיר די טוב" זה די חסר כבוד בשביל החללים.
לפחות לדעתי.
אנונימי
לגמרי, כל אחד אוהב דברים שונים. זה מה שמייחד אותנו
AKO
כן זה מוזר. גם אבא שלי ככה
שואל השאלה:
לצערי נגמר לי הפרחים...