7 תשובות
לא בכלל לא
לא.
לא עניין של מוזר,

כן תיקחי בחשבון שמה שאת מכניסה זה מה שיהיה לך
במילים אחרות,המוזיקה העצובה/דיכאונית נכנסת לתת-מודע ועושה שם עבודה
לכן תפעלי באופן מודע ונבון ותשמעי שירים שמחים וככה גם תרגישי (או לפחות תחזקי את התחושה שלך)

כל טוב יקרה
ממש ממש ממש ממש לאא!!!!! את כמוניי
לא
לא גם אני
אנונימי