6 תשובות
אז זה קצת מוזר אבל אוקע
גבר חלמותיי!
אבל אני מכירה עוד מישהו בגילי ששומע את השירים של זה ואוהב את הסדרה
לא אני מכירה עוד מישהו כזה, מוכנה לשדך לך אם אתה רוצה
שואל השאלה:
כע
אנונימי
זה אנימה כזאת נכון?