2 תשובות
לפי דעתי מדובר בלהיות כונן.
זה אומר שלאחר קורס בו תלמד עזרה ראשונה, תקבל אופנוע שבו יש את כלי העזרה הראשונה הבסיסיים כמו לחץ דם, סוכר וכו... אתה תגיע למקום מהר יותר מהאמבולנס, תבדוק בדיקה ראשונה את המטופל ותדווח על מצבו לאמבולנס שבדרך. זה תפקיד חשוב ומשמעותי, השאלה עד כמה תאהב את אופי התפקיד... זה בתכלס כוח מסייע לאמבולנסים. אולי תעדיף את הדבר האמיתי - להיות חובש או מתנדב במדא על אמבולנס לבן ואולי התפקיד הזה יהיה מותאם בשבילך כי בלעדיו היה מאוד קשה להתנהל...
לסיכום הכל תלוי בך, מבחינת התפקיד הוא אחלה תפקיד, מעניין ומעשיר, תצא לחיים עם ידע בנוגע לעזרה ראשונה. בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה!
יודעת כמה זמן הקורס אולי?
אנונימי