8 תשובות
כן וכן, פשוט ראיון ואז אם אתה מתקבל לקורס מודיעין לך ואתה מתחיל את הקורס לקראת ההתנדבות
שואל השאלה:
ואני בכיתה ט אז אני יכול לבוא נכון? ולא היה לי קורס כזה של עזרה ראשונה בבית ספר או משהו דומה אז זה בסדר לא?
ואני בכיתה ט אז אני יכול לבוא נכון? ולא היה לי קורס כזה של עזרה ראשונה בבית ספר או משהו דומה אז זה בסדר לא?
אנונימי
אני גם בט עכשיו ולנו הבית ספר שלח כזה טופס למלא בשביל לקבוע ראיון ואם עוברים את הראיון אז מתחילים את הקורס
שואל השאלה:
ואפשר לבוא ליום ראיונות גם בלי שהבית ספר שולח את הטופס?
ואפשר לבוא ליום ראיונות גם בלי שהבית ספר שולח את הטופס?
אנונימי
תדבר עם התחנה שקרובה אלייך זה הכי טוב כי אצל כל תחנה זה שונה
כן כן אפשר בכל וזה לכיתות ט, אם יש לך תחנה יותר קרובה לבית תדבר איתם אבל אם זאת התחנה הכי קרובה פשוט תלך ליום ראיונות
שואל השאלה:
את יכולה לפרט מה שאלו אותך?^
את יכולה לפרט מה שאלו אותך?^
אנונימי
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימי
באותו הנושא: