5 תשובות
בעיקר צריך בט אבל בסדר
אני חושבת שלא יקבלו אותך ביא משום שצריך לעשות קורס שנתי// קיץ (תלוי בתחנה) בכיתה ט, אבל לפעמים מכניסים כאלה מכיתה י (פרוטקציות רב הזמן).
את יכולה ללכת להיבחן לקורס אבל כרגע אין עליות של נשים לאמבולנסים בגלל הקורונה (לא משהו שוביניסטי, יש לזה סיבה).
בסופו של דבר הקורונה תיעלם ואז תוכלי לעשות משמרות ;)
מה אבל יש נשים על אמבולנסים^
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי כבר קורס 60
אנונימית
אין משמרות בכללי ליא בגלל הקורונה מי שחזרו זה רק יב וגם זה לאיזה פעם בשבוע לפחות אצלי אז זה רק תלוי מה יהיה המצב עם הקורונה השנה