11 תשובות
מוגזם
מוגזם מאוד
טוב מאוד.
^^זה לא טוב...
אחרי הכל זה חיי אדם לא משנה עם אנחנו נגד הדעות שלו או בעד הדעות שלו
אלימות היא לא הפתרון
אחרי הכל זה חיי אדם לא משנה עם אנחנו נגד הדעות שלו או בעד הדעות שלו
אלימות היא לא הפתרון
אנונימית
מוגזם לגמרי. שום דבר לא מצדיק רצח או איום על רצח..כולנו בני אדם בסופו של דבר. .ולכל אחד יש דעה משלו.
חוצה כל גבול. בלי קשר לעבודה שהוא עושה במדינה, מסכימים או לא. אנשים משפילים אותו. חוצים קווים ויורדים לפסים אישיים.. מאיימים על המשפחה שלו ומכניסים פוליטיקה איפה שממש אבל *ממש* לא צריך אותה.
לא כל דבר זה דעה. צריך להבין.
אם יש דעות שפוגעות באנשים או בכלל העם, הן לא הופכות לדעות
כדוגמת אמיר חצרוני:
שורף תפילין, רוקד ומזלזל בקברי חיילים, תומך טרור, נגד מזרחים ומלא פעמים אומר לשלוח אותם לשם, אלימות מילולית בקיצור, שהכל בפה הוא אומר, אבל הוא גורם לאלימות פיזית עליו, או על השפעת אנשים אחרים שיכולים להקשיב לו או לשנות את דעתם והם דווקא כן יעשו אלימות פיזית כלפי האנשים שהם נגד כמו חצרוני. יש דעות שאסור להגיד אותן. בטח לא נגד העם והמדינה והצבא, שבעצם זה פוגע בנו בסוף. אחרי זה לא ירצו להתגייס או יחשבו שההוא וההוא חרא ומזרחי ושזה בסדר לשרוף תפילין. זה בסוף פוגע באנשים.
ובנט? הסוגד לשטן הזה? זה שיושב עם תומכי טרור וחמאס בממשלה? זה שמעלה את כל המחירים נגד העם? זה שלא אכפת לו מטרור והכי אדיש בעולם? זה שמשחק אותה יחד עם שאר 119 חברי הכנסת כאילו אכפת להם מהעם? זה ששיקר מיליון פעמים ובסוף עשה הפוך? זה שרצה שההורים יריבו באותו הזמן של הקורונה עם החיסונים? מה היה קורה אם היה מקרה רצח חס וחלילה בין ההורים? ושלא נדבר על עוד אין ספור מקרים...
אז אל תתפלאו שיש איומים עליו ועל המשפחה שלו, למה הוא עלה כבר לכל העם על העצבים והוא פוגע בעם מאשר עוזר. גם אם זה דעות או מעשים, יש השלכות בסוף.
אז אני הכי מצדיק את האיומים על המשפחה שלו, קודם כל שיתנצל על כל מה שעשה ואמר ושיקר.
אם יש דעות שפוגעות באנשים או בכלל העם, הן לא הופכות לדעות
כדוגמת אמיר חצרוני:
שורף תפילין, רוקד ומזלזל בקברי חיילים, תומך טרור, נגד מזרחים ומלא פעמים אומר לשלוח אותם לשם, אלימות מילולית בקיצור, שהכל בפה הוא אומר, אבל הוא גורם לאלימות פיזית עליו, או על השפעת אנשים אחרים שיכולים להקשיב לו או לשנות את דעתם והם דווקא כן יעשו אלימות פיזית כלפי האנשים שהם נגד כמו חצרוני. יש דעות שאסור להגיד אותן. בטח לא נגד העם והמדינה והצבא, שבעצם זה פוגע בנו בסוף. אחרי זה לא ירצו להתגייס או יחשבו שההוא וההוא חרא ומזרחי ושזה בסדר לשרוף תפילין. זה בסוף פוגע באנשים.
ובנט? הסוגד לשטן הזה? זה שיושב עם תומכי טרור וחמאס בממשלה? זה שמעלה את כל המחירים נגד העם? זה שלא אכפת לו מטרור והכי אדיש בעולם? זה שמשחק אותה יחד עם שאר 119 חברי הכנסת כאילו אכפת להם מהעם? זה ששיקר מיליון פעמים ובסוף עשה הפוך? זה שרצה שההורים יריבו באותו הזמן של הקורונה עם החיסונים? מה היה קורה אם היה מקרה רצח חס וחלילה בין ההורים? ושלא נדבר על עוד אין ספור מקרים...
אז אל תתפלאו שיש איומים עליו ועל המשפחה שלו, למה הוא עלה כבר לכל העם על העצבים והוא פוגע בעם מאשר עוזר. גם אם זה דעות או מעשים, יש השלכות בסוף.
אז אני הכי מצדיק את האיומים על המשפחה שלו, קודם כל שיתנצל על כל מה שעשה ואמר ושיקר.
נהדר.
לא מבינה למה אנשים בשוק מזה.
לא מבינה למה אנשים בשוק מזה.
אפשר הסבר למה קורה?
נוראי. הוא גם בנאדם לא עושים דברים כאלו.
בסוף חושדים באישה בת 65 שהיא זאת ששלחה איומים
באותו הנושא: