12 תשובות
הבן שלו כתב באינסטגרם על האיומים שהם מקבלים
עכשיו שלחו לו גם מכתב איומים
עכשיו שלחו לו גם מכתב איומים
מסכים.
מסכימה.
זה חרטא הוא אמר את זה בשביל לקבל קצת תמיכה כי הרבה שונאים אותו ואז אם הוא יגיד שמאיימים עליו זה יגרום לאנשים להזדהות איתו
אנונימי
לא חושב שהיה ראש ממשלה שלא קיבל איומים כאלה.
שואל השאלה:
אוף את עוקבת אחריו?? כיף לך
מה הוא רשם בסטורי??
אוף את עוקבת אחריו?? כיף לך
מה הוא רשם בסטורי??
איך את שמעת על זה?
שואל השאלה:
חדשות 12
חדשות 12
^^^יש פה קישור למה שהוא אמר
קישורים מצורפים:
צודקת
נוראי... ובמיוחד האנשים שאומרים שבנט "מפברק" את זה אתם אנשים הזויים למה שאבא ישלח לבן שלו ולאשתו קליע ואיומי רצח... איזה אבא יעשה דבר כזה... אתם נופלים לתעמולה הזויה וזה כבר חוצה את הגבול להגיד דבר כזה
אני לא יודע אם פרסום החקירה על מכתב האיומים שנשלח לבנט הוא ספין שנועד לשפר את מצבו הציבורי ולעשות דה-לגיטימציה לימין ולמחאות הצודקות שלו נגד בנט, או אירוע אמיתי. אני כן יודע שאלימות חייבת תמיד להיות מחוץ לתחום! אבל גם שעברו הימים שיסתמו לימין את הפה בזעקות על "הסתה".
מטורפים בודדים יש משני הצדדים ושירותי הביטחון והאכיפה צריכים לטפל בהם ולמנוע אלימות, אבל אין לזה דבר וחצי דבר עם ביקורת פוליטית וציבורית חריפה ונוקבת כלפי מעשים נוראיים ואיומים שעשו ועושים בנט ושותפיו. נתנגד לאלימות מכל סוג שהוא ונמשיך לבקר את הממשלה ולפעול בע"ה להחלפתה המיידית.
מטורפים בודדים יש משני הצדדים ושירותי הביטחון והאכיפה צריכים לטפל בהם ולמנוע אלימות, אבל אין לזה דבר וחצי דבר עם ביקורת פוליטית וציבורית חריפה ונוקבת כלפי מעשים נוראיים ואיומים שעשו ועושים בנט ושותפיו. נתנגד לאלימות מכל סוג שהוא ונמשיך לבקר את הממשלה ולפעול בע"ה להחלפתה המיידית.
אנונימי
באותו הנושא: