10 תשובות
לא זה סבבה
שואל השאלה:
זה פשוט מלא קלוריות וזה כל השבוע ככה לא? אני ממש לא רוצה להיכנס לעיניין של התעסקות בהם
זה פשוט מלא קלוריות וזה כל השבוע ככה לא? אני ממש לא רוצה להיכנס לעיניין של התעסקות בהם
אנונימית
הכל בסדר אחותי, תאכלי מה שאת רוצה,
רק אל תאכלי ככה כל הזמן כל יום, זה בכל זאת לא הכי בריא בכללי, אבל כל עוד זה כזה פעם בנגיד שבוע או חודש ולא עכשיו כל יום זה סבבה לגמרי.
רק אל תאכלי ככה כל הזמן כל יום, זה בכל זאת לא הכי בריא בכללי, אבל כל עוד זה כזה פעם בנגיד שבוע או חודש ולא עכשיו כל יום זה סבבה לגמרי.
מידי פעם זה לא נורא
לא, אני פעם הייתי אוכל משפחתית שלמה לבד
תאכל/י כמה שבא לך
1000 קלוריות.. אם לא אכפת לך אז בתאבון אין מה לדאוג
לא, בתיאבון:)
ממש ממש ממש לא רע,
זה מעולה.
זה מעולה.
לא, לבריאות :)
באותו הנושא: