8 תשובות
מה זה פעם ב בשבילך?
כנראה שזה בסדר אבל לא מומלץ לקחת בלי מרשם
שואל השאלה:
פעם ב זה נגיד 3 פעמים בחודש
פעם ב זה נגיד 3 פעמים בחודש
אנונימית
סבבה. לא יותר מזה כי זה ממכר
לא טוב, אפשר להתמכר אין סיבה לעשות את זה בגיל צעיר בלי רופא
כדוריי שינה זה מאוד ממכר זה אולי לא נראה אבל זה ממכר מאוד במיוחד שאין רופא שקובע מינון קבוע לא ממליץ
שואל השאלה:
מה ממכר בזה כלכך?
מה ממכר בזה כלכך?
אנונימית
תלוי איזה כדור אבל רובם מכילים חומרים ממכרים
באותו הנושא: