14 תשובות
לא מסכימה
לא תמיד יש קשר
שואל השאלה:
שומן תמיד משפיע על בריאותו של האדם
ומודדים את זה בסנטימטרים
שומן תמיד משפיע על בריאותו של האדם
ומודדים את זה בסנטימטרים
שואל השאלה:
שתדעו שתמיד יש קשר..
אמא שלי למדה את זה היא מאמנת כושר
שתדעו שתמיד יש קשר..
אמא שלי למדה את זה היא מאמנת כושר
איך מודדים שומן עם סנטימטרים? את לא מבינה בנושא בעצמך. יש bmi שזה מדד אמיתי. וכן, משקל עודף זה רעל
ואוו מסכימה לגמרי, מישהי הייתה צריכה להגיד את זה. עכשיו בטח הרבה יכתבו שזה לא נכון, אבל זה באמת עובדות רפואיות שאי אפשר להתווכח איתן(לא שמעתי על הקטע של הסנטימטרים, אני חושבת שזה נמדד באחוזי שומן). אני חושבת שבאמת בטווח הבריא זה עוד בסדר אבל צריך להיות מודעת לגו שלך ושזה יכול להיות מסוכן לא לשמור עליו
שואל השאלה:
התכוונתי ששומן בגוף שהוא יותר מ3 סנטימטר הוא רעל.
אני בהחלט מבינה בנושא, ממליצה לך להתעמק יותר
התכוונתי ששומן בגוף שהוא יותר מ3 סנטימטר הוא רעל.
אני בהחלט מבינה בנושא, ממליצה לך להתעמק יותר
שואל השאלה:
לנה
מסכימה איתך
לנה
מסכימה איתך
תשובה מאת כרובית מטוגנת
זה יכול להיות באמת מחלה.
הרבה פעמים זה תורשתי,או באמת מחלה.( כמו אכילה רגשית וכ'ד).
אבל לא צריך לצחוק על אנשים שמנים שהם כביכול חולים באיזה מחלה. כי זה לא הכי מדויק.
מאת: כרובית מטוגנת.
זה יכול להיות באמת מחלה.
הרבה פעמים זה תורשתי,או באמת מחלה.( כמו אכילה רגשית וכ'ד).
אבל לא צריך לצחוק על אנשים שמנים שהם כביכול חולים באיזה מחלה. כי זה לא הכי מדויק.
מאת: כרובית מטוגנת.
איך מודדים שומן עם סנטימטר מתוקה
מאיזה חלק בגוף?
מכניסים סרגל עד העצם ובודקים?
מאיזה חלק בגוף?
מכניסים סרגל עד העצם ובודקים?
שואל השאלה:
לא מתוקה
תצבטי לך איזור בגוף (כאילו תאספי אותו)
וזה צריך להיות עד 3 סנטימטר בערך (כמובן תלוי איזה איזור בגוף) קשה להסביר את זה ככה
לא מתוקה
תצבטי לך איזור בגוף (כאילו תאספי אותו)
וזה צריך להיות עד 3 סנטימטר בערך (כמובן תלוי איזה איזור בגוף) קשה להסביר את זה ככה
שואל השאלה:
למה שזה יפגע בנפש אם מורידים משקל בצורה בריאה ונכונה? אם את לא ילדה בת 10 שמרעביה את עצמך אין סיבה שתפגעי
למה שזה יפגע בנפש אם מורידים משקל בצורה בריאה ונכונה? אם את לא ילדה בת 10 שמרעביה את עצמך אין סיבה שתפגעי
רעל לא רעל לא צריך לשפוט אנשים בגלל זה
שואל השאלה:
אמרתי שאני שופטת בגלל זה? ממש ממש לא!
אמרתי שאני שופטת בגלל זה? ממש ממש לא!
באותו הנושא: