הוא נפרד ממני לפני חצי שנה ועכשיו הוא חוזר על ארבע
אני מרגישה שהתגברתי עליו ולא רק זה גם עברתי גלואפ (לדעתי) ועלה לי הביטחון ברמות. עכשיו הוא שולח לי דברים הביתה וכותב לי מלא הודעות. איך לכתוב לו שיפסיק? אני גם לא רוצה לפגוע בו כי באמת שהוא בן אדם זהב וגם נפרד ממני הכי בכבוד שיש.