6 תשובות
תודה לאל שאתם לא ביחד הבן אדם עלוב
מגיע לך הרבה יותר ממנו
זה ממש לא מגיע לך והוא לא שווה שתבכי בגללו או שתבזבזי את הזמן שלך עליו. תחייכי , תהני ותראי לו שאת שמה עליו כזה פס!! ^^פס גדול! שהחיים שלך ממשיכים בלעדיו..אני מניחה שזה יהיה קשה מן הסתם...אבל את צריכה להראות לו שהוא זה שהפסיד!! הוא האפס פה .
שואל השאלה:
באמת שקשה לי ברמות גיליתי את זה אתמול ופשוט התפרקתי למה זה מגיע לי? לא הייתי מספיק טובה בישבילו? איך הוא מסוגל להסתכל לי בעניין להגיד לי שהוא אוהב אותי וללכת מאחורי הגב שלי אני באמת לא מבינה את זה
אנונימית
הוא זבל, והוא לא מגיע לך. מגיע לך מישהו יותר טוב שיאהב אותך ויעריך אותך. הבן אדם אפס, יום אחד הגלגל יתהפך עליו, ואני יודעת שזה לא קשור אבל עדיף לגלות את זה ככה מאשר שהוא היה ממשיך לשקר לך בפרצוף ובוגד מאחוריי הגב, תשמחי שהוא הבין כמה הוא יצא מניאק והתחפף
את תמצאי מישהו טוב יותר
אנונימית
"למה זה מגיע לי?"
זה לא ובכל זאת קרה.
בכל מקרה אני מבין את הכאב את צריכה לאט לאט לשחרר ממנו שזה גם קשה בטירוף אבל יבוא לך עם הזמן, תנסי להתעסק בכל מיני דברים שאת אוהבת והכי חשוב - לא להתעסק בו שזה אומר למחוק תמונות משותפות או כל דבר שמזכיר לך אותו, זה לפחות מה שאני עושה בפרידות וזה עוזר

בהצלחה❤
אנונימי
אולי הוא הרגיש רע עם הבגידה ולכן עזב אותך כדי לא לפגוע בך יתר על המידה, אולי הוא פשוט רצה להיות בן זוג של הבחורה האחרת ו עזב אותך, בקצרה הוא פשוט לא שווה אותך ו פה נגמר הסיפור, את לא צריכה להתבאס, להתעצבן לפעמים בחור רואה בחורה אחרת שזורם לו איתה ו הוא יעדיף אותה כי היא יותר נותנת, קלילה, סקס יותר טוב, ילדה רעה, או פשוט התאהב בה במקום, זה אומר שלא בהכרח רצה אותך כפי שרצית אותו, יכול להיות כל הסיבות שאמרתי, יכול להיות סיבה אחת, ו יש מצב שאף סיבה, הוא פשוט לא התעניין יותר.
את לא צריכה להרגיש רע, עדיף לך לדעת מאשר שלא, ו טוב שאתם לא ביחד אם היית מגלה את זה לאחר שהוא שוכב איתך ואז הולך אליה ו חוזר שוב אלייך ו ככה משחק עד שתגלי זה עוד יותר יתסבך אותך, הבחור לא שווה אותך ו ככה את צריכה לחשוב.