3 תשובות
לא בטוח, זה הכל תלוי בכמויות
תלוי במאזן הקלורי שיצרת
אם את לא מצליחה להתמיד בדיאטה שלך, כנראה שאת לא מאפשרת לעצמך לאכול בצורה מאוזנת / עם דברים שאת אוהבת / בכמות שמספיקה להחזיק את הגוף שלך. תחשבי שאם תאפשרי לעצמך לאכול בצורה שפויה ומאוזנת - למשל שוקולד. אכלת חטיף שוקולד לביניים כחלק מהתפריט, את מסופקת ומאושרת וגם לא מרגישה אשמה. אוכל הוא לא אויב! לעומת זאת, אם את נמנעת מדברים שאת אוהבת ואז "נופלת" את כבר נגררת לאכילה יותר גדולה / בולמוסים. כי כביכול כבר "נפלת". מבינה את כוונתי ? אשמח לעזור בפרטי !
באותו הנושא: