7 תשובות
כן , יותר גרוע מהאוייבים שלנו זה השונאים שלנו מתוך העם .
זה לירוק לבאר שממנו הוא שותה(אמיר חצרוני כן?

הוא משפיל את מדינת ישראל מבזה את החיילים
מדבר על מדינת ישראל כאילו היא רוצחת או יותר גרוע מזה בואו לא ניתמם
מדינת ישראל היא היתה ותהיה של העם היהודי מאז ומעולם , גם הדרוזים יודעים את זה שהם מיתרו חותנו של משה ריבנו


מי שמתנהג בצורה לא יפה זה חוזר אליו בבומרנג..
אני אסכם את זה ככה- לדעתי המעשה מוצדק, אבל להצדיק את המעשה זה לא מוצדק כי מדובר באלימות.
שורה תחתונה, לא ממש אכפת לנו מחצרוני וזה הגיע לו אבל אנחנו לא תומכים באלימות
כן , חד משמעית
אנונימית
כן
לא, מה
אמא לא אמורה לעודד אלימות, לא חשוב מי זה
אני תומכת במי שזרק את הכיסא אבל זה לא משהו שהייתי עושה בעצמי ולא בטוחה שבתור אמא הייתי אומרת לתקשורת שאני גאה בזה..