11 תשובות
מצד אחד כן מצד שני לא הוא כאילו רצח וישב על זה מלא זמן בכלא אבל הוא לא רצח סתם מישהו הוא רצח פדופיל.. וואי השאלה תסבכה אותי.. יש מצב שבגלל שזה היה פדופיל יקלו לו על העונש
לפי דעתי זה מוצדק אבל זה לא המקום שלו לשלול לו את החיים.
לא. שום רצח לא מוצדק. יש פעולות ענישה חמורות יותר מאשר להרוג בן אדם במקום לתת לו לסבול למשך שנים בכלא(למרות שהכלא בישראל לא נחשב כלא אמיתי)
^^^^ אומרים פחות אחד יותר נחמד..
ובקשר לשאלה כן, זה היה פדופיל ואם הנער לא היה רוצח אותו מי היה יודע מה היה קורה
ובקשר לשאלה כן, זה היה פדופיל ואם הנער לא היה רוצח אותו מי היה יודע מה היה קורה
אנונימית
שואל השאלה:
גים מוריסון
"גם ככה מתים אנשים כל הזמן"
חייבת לומר שנבהלתי והזדעזעתי מאוד מהתשובה שלך.
גים מוריסון
"גם ככה מתים אנשים כל הזמן"
חייבת לומר שנבהלתי והזדעזעתי מאוד מהתשובה שלך.
אנונימית
שואל השאלה:
תנמקי
תנמקי
אנונימית
הוא רוצח אבל הוא פדופיל
אני לא יודעת
אני לא יודעת
כן
לכל הפדופילים מגיע למות והמדינה שלנו לא עושה עם זה שום דבר, לדעתי שום דבר לא מצדיק לקחת חיים מבן אדם אבל הבן אדם הזה בתור פדופיל כבר לקח חיים אז מוצדק חד משמעית
כן
חדמש כן
חדמש כן
זה שאלה מאוד חכמה.. האם פדופיל לקוח חיים של אחר והורס אותם?
האם רוצח של פדופיל, שכל מטרתו הוא להרוס חיי אדם, פתור? האם הגנב מגנב פתור? האם הרוצח של רחצן פתור? לפי דעתי לא. רצח זה רצח, ואנחנו בני אדם ואין לנו את הכוח להחליט מי יחיה ומי לא, ואנחנו יותר חכמים ויותר בעלי מוסר מהפדופיל, ולכן לא נעשה את אותו המעשה שלו. ואם הוא הורס חיים של המונים אנחנו לא נרצח את שלו, שגם זה פתרון קל, אנחנו נרמוס אותו בבית כלא וניתן לו לסבול מהיותו בודד.
האם רוצח של פדופיל, שכל מטרתו הוא להרוס חיי אדם, פתור? האם הגנב מגנב פתור? האם הרוצח של רחצן פתור? לפי דעתי לא. רצח זה רצח, ואנחנו בני אדם ואין לנו את הכוח להחליט מי יחיה ומי לא, ואנחנו יותר חכמים ויותר בעלי מוסר מהפדופיל, ולכן לא נעשה את אותו המעשה שלו. ואם הוא הורס חיים של המונים אנחנו לא נרצח את שלו, שגם זה פתרון קל, אנחנו נרמוס אותו בבית כלא וניתן לו לסבול מהיותו בודד.
באותו הנושא: