9 תשובות
בדיוק שלשום אני הוספתי אותה בפייסבוק איזה קטע.
ואז אתמול ראיתי את הכתבה, זה נורא מרגש ואני שמחה בשבילה והיא ממש יפה!
אנונימי
כל הכבוד להן
הן מושלמות!
לא ממש אכפת לי מזה (במילים עדינות), לא אגיד שהיא מדהימה כי היא הפכה לטרנסית.
הן ממש מדהימות!
רומי צריכה להגיד תודה לאלוהים כל יום שיש לה אימא כזו:). שכנראה שתלך בשבילה עד סוף העולם.
לא אכפת לי
שתהיה דביבון מצדי
אני מסכים שהן מדהימות.
אני הייתי מתה להיות כמוהה... רק אין לי את האומץ: (
להיות טרנסית בארון זה לא כיף...