7 תשובות
גם אצלנו
פשוט שמים רק את המנגינה, אף אחד מהתלמידים לא שר את זה
פשוט שמים רק את המנגינה, אף אחד מהתלמידים לא שר את זה
שואל השאלה:
^^תודה
^אצלנו כמעט כולם שרו פשוט
^^תודה
^אצלנו כמעט כולם שרו פשוט
אנונימי
זה לא בעיה, זה בסדר גמור, זה לא נחשב מזלזל בכלל. טרחת והגעת כדי לכבד.
אם ממש מציק לך אתה יכול ללמוד את המילים בעל פה...
אם ממש מציק לך אתה יכול ללמוד את המילים בעל פה...
שואל השאלה:
^היה אצלנו אחרי הצפירה, ממש לפני סוף הטקס את התקווה
^היה אצלנו אחרי הצפירה, ממש לפני סוף הטקס את התקווה
אנונימי
מה
לא
אף אחד לא שר בכלל
לא
אף אחד לא שר בכלל
אני יהודי ולא זוכר את התקווה בעל פה
לא אתה פשוט עומד בלי לשיר הכל בסדר העיקר שתעמוד ותכבד
באותו הנושא: