5 תשובות
בכוונה
כדי שנכיר טובה ככה
כדי שנכיר טובה ככה
אנונימית
כדי שאחרי כל העצב, הבכי, האבל, נזכור שיש לנו מדינה, מדינה יפה, וטובה, ועצמאית.
יש לנו ארץ, קטנה וטובה, בזכות הלוחמים והלוחמות, הנופלים והנופלות.
יש לנו ארץ, קטנה וטובה, בזכות הלוחמים והלוחמות, הנופלים והנופלות.
שואל השאלה:
נו אבל אני רוצה שיענו על השאלה
נו אבל אני רוצה שיענו על השאלה
זה בכוונה ככה
מה השעהה אבל
באותו הנושא: