8 תשובות
כדי שיהיה נוח , וכדי שהרגל לא תזיע וכל הנעל תהיה מסריחה נראלי
בשביל שהגרביים יאגרו את הזעה ולא הנעליים
מונע בהמון פעמים ריח , למנוע פציעות והזעה
בשביל למנוע חיכוך ופצעים.
וגם שיהיה יותר נוח וקל לנקות.
כדי שלא יהיה לנו חיכוך של הנעל, פצעים ועוד וזה גם יותר נוח
כדי שיהיה לך מה לשאול בסטיפס
כי זה פשוט נכון יותר.
אז איפה תשים את זה?