6 תשובות
תראי סרט פחות מפחיד
לדעתי הסרטים לא מפחידים הם פשוט נורא עצובים
את יכולה לראות לבד
תראי סרט יותר עובדתי או לחיות עם היטלר
להקשיב לסיפורים באינטרנט, אני בטוחה שיש המון/לקרוא ספרים.
קיימים מגוון רחב של ספרים על השואה
את יכולה לראות הפסנתרן. סרט נחמד שתמיד שמים בבית ספר.
אישית ראיתי אותו לבד בפעם הראשונה. הוא היה חמוד, אבל כבר נמאס שתמיד שמים אותו בכל מקום.
אם את לא רוצה לראות סרט אני ממליצה לך מאוד להכנס לאינסטגרם של eva.stories
פרוייקט מהמם שעשו כדי שזה ייגע בכמה וכמה שיותר אנשים דרך אפליקצייה שמשתמשים בה באופן יום-יומי, ובעצם מנסים להראות איך זה להיות שם מפרספקטיבה של נערה צעירה שמתעדת את המצב.
צפיתי בזה היום בפעם השנייה וזה באמת נוגע ללב