6 תשובות
איזה עוד ימים אתה רוצה?
לא מזכירים רק שנתיים
יש מוזיאונים ניצולים סדנאות

פשוט פעמיים בשנה (אצלנו פעם ואצלהם פעם - תאריכים שונים) בגלל התאריכים החשובים
למה לא? לא צריך להיסחף, צריך לתת גם לדורות הבאים לחיות את חייהם ולא להזכיר להם כל השנה על מה קרה בעבר. יום אחד זה מספיק כדי לציין מה קרה ליהודים בשואה.
שואל השאלה:
זה היה אסון כזה גדול ומזכירים אותו רק פעמיים בשנה? למה אין עוד ימים לזיכרון חללי השואה??
מלמדים על השואה בכל ימי השנה ובכל מקום אבל יש יום מרוכז שבו מלמדים יותר
כי אי אפשר לשקוע בעבר
ואני מדברת בתור אחת שסבא שלה ניצול שואה שאיבד שם את המשפחה שלו, אבל ככה זה, צריך להתקדם