4 תשובות
דווקא לא חושבת
מסכימה
לא רק את, אבל אני אישית נגד מניעת הנאות כאלו ואחרות כאות הזדהות וכבוד ליום מסוים.
כל אחד מרגיש את יום השואה בצורה אחרת.. את מוזמנת להתחיל לעשות צום עם עצמך ביום השואה ולהפוך את זה למסורות שלך .. אני מסכימה איתך
באותו הנושא: