9 תשובות
כי את אנורקסית
אנונימית
חלבון
שואל השאלה:
אני מאוד שמחה שאכלתי ככה היום
אנונימית
שואל השאלה:
אבל למה?
אנונימית
אני שמח בשבילך :)
שואל השאלה:
תודה אבל למה חח
זה רע
אני אמורה לאכול יותר
אבל אני פשוט שמחה שאין לי תאבון
אנונימית
תנסי לאכול יותר זה לא מספיק
אבל זה כנראה משמח אותך כי זה ארוחה טובה
שואל השאלה:
לא נראה לי שאתה מבין
זה משמח אותי *כי זה מעט*
והייתי רוצה להמשיך ברצף הזה
אנונימית
אהה שיט