4 תשובות
ממש לא מוזר! ככה זה בול אני וידידה שלי
כן.. אבל כדאי לך להתחיל לדבר איתי פנים מול פנים מניסיון היום הקראש שלי נפרד מחברה שלי והוא התחיל להגן עלי ולדבר איתי ולצחוק איתי כי הפעלתח את האומץ אל תוכי ונקווה שנהיה ביחד
זה נורמלי אני ככה והרבה אנשים ככה, את לא היחידה למרות שזה לא בהכרח אומר שזה נורמלי, אולי זה נראה מוזר בעיניו.
תנסי לקחת אומץ, אל תתביישי, תהיי בטוחה בעצמך אין לך מה להפסיד, זה יעשה לך רק טוב
מסכימה עם מי שמעלי