התחברות הרשמה

מצאתי במגירה קטע שכתבתי מה דעתכם?

**זה פרולוג לסיפור, לפתח אותו?
**
תומי תמיד חשב שזה אפשרי, אבל הפעם התוכנית שלו נהרסה. בשנייה האחרונה חלף מסוק מתחתיו ובלם את הנחיתה, אך לפני שהספיק להבין מה קורה ולסדר את נשימותיו לצידה, נפתח חלון המסוק.

תומי שיחרר צווחה קלושה ונצמד לפני השטח של המסוק שהיה הדבר היחיד שהפריד בינו לבין השמים. הוא ידע שזה רק עניין של זמן עד שכל אצבעותיו יחליקו בכל רגע ויפגישו אותו עם הסוף שלו.

"כריסטי!" הוא צעק. "תעזרי לי!" התחנן. "בבקשה!" הוא הציץ בה, בתקווה שתושיט לו את ידה בעודו נקרע באוויר. הזרועות שיצאו מהחלון והפילו אותו עכשיו התגלו לנגד עיניו בצורה ברורה יותר, דמות של ילד עם שיער שטני. שחור מעט, הביט בו בעיניו הכהות, תומי מעולם לא ראה אותו לפני כן, וברגע שכריסטי תרים אותו בחזרה למסוק קיווה שיראה אתו מקרוב, יתעמת איתו על שניסה להרוג אותו ולהשליך אותו מהמסוק.

אבל רגע לפני שתומי התייצב שוב על פני השטח, ידה של כריסטי נשלחה לעברו וניתקה את אצבעותיו.
הוא עצר. נשימתו נעתקה בהלם. עצם את עיניו כשהוא צלל אל מותו.
כריסטי בגדה בו, אבל היא רק חייכה לעברו.
18 באפריל 2022, 03:57
חוות דעתביקורתדעות גולשים    
תשובה אחת
עשית סדר בארון בשעה הזאת, שאפו
ה
החוטב
באותו הנושא:
כתבתי שיר על הרדיפה של אנשים אחרי הכסף זה יותר שיר למגירה אבל מה דעתכם?
כשהייתי קטנה, בת תשע בערך כתבתי כמה ועכשיו מצאתי אותם, מה דעתכם?
כתבתי שיר לפני כמה שנים והיום מצאתי אותו, מה דעתכם?
מצאתי שיר שכתבתי בגיל 9 ! מה דעתכם?
מצאתי במגירה של אמא שלי כדורים נגד חרדה ודיכאון,
לדעתכם זה נורמאלי שלבן אדם יש סכין במגירה בחדר?
מצאתי פרולוג שכתבתי לפני 3 שנים במגירה, מה דעתכם עליו? אני חושבת לפתח אותו לסיפור
מצאתי ג'וק במגירה של הסכום, מה אני עושה?
קטע שכתבתי והרבה זמן במגירה, אשמח לשמוע פידבקים.
מצאתי פוגים במגירה. כמה הם שווים בערך?
מצאתי משהו ישן שכתבתי מה דעתכם?