12 תשובות
כמה זמן אתם מכירים? וזה בסדר שאת מרגישה ככה
אנונימית
את ממש לא ילדה נוראית
טבעי שדבר כזה ירתיע אותך
זה בסדר
אם את עדיין מעוניינת בו תגידי לו
ברור שאת עדיין מתאימה לו
כי בכל אדם יש דברים שאנכנו לא אוהבים...
את לא ילדה נוראית אל תדאגי זה אנושי מה שקורה לך והכל בסדר תרגעי, הכל טוב תנשמי עמוק ותגידי לו שאת אוהבת אותו:) בהצלחה חיים❤
את לא ילדה נוראית.. יכול להיות שפשוט נבהלת קצת או לא ציפית לזה.
אם את אוהבת אותו אל תפסלי אותו.. בטח שלא בגלל שטות כזו
תכתבי לו שאת אוהבת אותו אם זה מה שהיית עושה אם לא היית יודעת שיש לו בעיית שמיעה.
דרך אגב זו התשובה ה500 שלי אני מרוגשת=)
שואל השאלה:
אנחנו מכירים חודש בערך
אנונימית
את לא נוראית! זה קורה לפעמים, בגלל שהוא שונה אז אתה ישר "מתרחק" אבל זה שאת מתעלמת מזה זה מדהים! לא חסר אנשים שהיו מנתקים את הקשר...
הייהיי את ממש לא נוראית הכל בסדר. דבר כזה יכול להיות מרתיע בהתחלה, זה מובן, זה כי זה מפחיד אותנו כי זה מרגיש קשה יותר.
זה רק שוק של ההתחלה, את תתרגלי ותראי שזה בסדר גמור.
אם את רוצה תגידי לו, למה לא. אבל את עדיין מתאימה לו, הכל בסדר. אולי תעשו יותר שיחות וידאו שתתרגלי.
הכל בסדר אין סיבה לבכות ❤❤ אפילו שאם את רוצה לבכות זה גם בסדר.
הכל טוב ❤
שואל השאלה:
תודה רבה לכם עזרתם לי באמת❤
אנונימית
בכיף ❤❤
זה תגובה לגיטימית ממש אל תאכלי את עצמך על זה..אם את מרכישה שאת אוהבת אותו פשוט תגידי לו את זה אל תימנעי את זה.
תקני לו ליומולדת מכשיר שמיעה