תשובה אחת
כולם מרגישים ככה מדי פעם, זה לא אומר שיש לך איזו בעיה נוראית. אולי אכלת משהו לא טוב, וזה בסדר, אין בן אדם שלא חווה את זה... זה לא נעים, במיוחד במצבך שאת כל כך לחוצה, אבל זה נורמלי לגמרי
באותו הנושא: