3 תשובות
אני סלב אה?
מגשימים זו באמת אחת הבחירות הנכונות שעשיתי. אני מאוד מתעניין בתחום הסייבר ובהאקינג בפרט אז מעבר לחומר שעם קצת הגדלת ראש תוכלי לפתח בעזרתו נוזקות את מכירה אנשים מדהימים מהתחום, לומדת ללמוד לבד שזה ממש חשוב גם לחיים האמיתיים ואת מקבלת מלא הצעות עבודה מסוף י' אז זה ממש נחמד... זו לא סתם תוכנית, זה המיינד סט שכל בן אדם בתחום מחפש. אז אם יש לך עוד שאלות את יכולה לפנות אליי בדיס או בפרטי כמו שחבריי אמרו פה למעלה ובהצלחה!
שואל השאלה:
תודה לכם!
תודה לכם!
אנונימית
באותו הנושא: