6 תשובות
אני נבחנתי שבוע שעבר
לפי מה שאני יודע
עדיף שיהיה קשר לבית ספר בגלל שצריך להיות שם 6 שעות בשבוע וזה מוסיף המון לעומס אז הבית ספר יוכל להקל עלייך
לפי מה שאני יודע
עדיף שיהיה קשר לבית ספר בגלל שצריך להיות שם 6 שעות בשבוע וזה מוסיף המון לעומס אז הבית ספר יוכל להקל עלייך
שואל השאלה:
השאלה היא אם זה עדיף או שזה חובה
השאלה היא אם זה עדיף או שזה חובה
אני לא חושב אבל יש להם מייל ומספר טלפון
תבדקי איתם
תבדקי איתם
שואל השאלה:
אהה אוקי תודה
אהה אוקי תודה
שואל השאלה:
איך היה המבחן קשה רצח או שאפשר לעבור אותו
איך היה המבחן קשה רצח או שאפשר לעבור אותו
אפשר ועברתי
באותו הנושא: