6 תשובות
אני נבחנתי שבוע שעבר
לפי מה שאני יודע
עדיף שיהיה קשר לבית ספר בגלל שצריך להיות שם 6 שעות בשבוע וזה מוסיף המון לעומס אז הבית ספר יוכל להקל עלייך
שואל השאלה:
השאלה היא אם זה עדיף או שזה חובה
אני לא חושב אבל יש להם מייל ומספר טלפון
תבדקי איתם
שואל השאלה:
אהה אוקי תודה
שואל השאלה:
איך היה המבחן קשה רצח או שאפשר לעבור אותו
אפשר ועברתי