3 תשובות
אני באותו מצב בדיוק!
עשיתי את המבחן לפני חודש ועדיין לא קיבלתי כלום.. כאילו, כתבו לי שישלחו לי זימון לראיון (משהו כזה)
ומאז אין זכר מהם
אנונימית
שואל השאלה:
כן... מישהו יודע מה יש לעשות עם זה?
אנונימי
אה כן אני כבר התקבלתי למגשימים וכן שלחו לי שאלון כזה
או שלא התקבלת (ואז כנראה לא ישלחו לך כלום) או שהתקבלת וצריך לחכות קצת
תפנה למוקד של מגשימים או לכתובת מייל ששולחים לך ממנה את העדכונים ותברר