7 תשובות
מה הכוונה לא לבוש?
כן למה לא
שואל השאלה:
יעני אני עם גינס
יעני אני עם גינס
שואל השאלה:
תודה אנונימית❤
תודה אנונימית❤
כן תעשה פשוט פלג גוף עליון אם לא יהיה נוח
או, זה יכול להפריע... אפילו מאוד, לריצה וכאלה. יש אופצייה לחזור הביתה להחליף ולחזור לחדר כושר?
לא חראם על הג'ינס? אם אין לך דרך להחליף אז הייתי מוותר. כולה אימון אחד ואתה גם יכול לעשות אימון בבית או בחוץ או פשוט לחזור הבייתה להחליף וללכת למכון.
באותו הנושא: