20 תשובות
לא
נכון!!!
כן זה מעליב
כןכן חחח זה סיוט
אני מהאנשים שעושים מינוס
גם לי עןשים לא אכפת לי כלכך מזה
דווקא אני אוהבת לפעמים זה משעשע
שואל השאלה:
למה הכל כאן מינוסים עכשיוו
רעים
למה הכל כאן מינוסים עכשיוו
רעים
דווקא זה מבדח
בבקשה תמנסו אותי
תודהה עוברים לי זרמים בגוף תמשיכו
תודהה עוברים לי זרמים בגוף תמשיכו
אנונימית
כולם.. זה לא נעים, נקודה. אפילו כשהמינוס מוצדק (תשובה מוטעית) קשה לנו לקבל את המינוס בגלל האגו.
שואל השאלה:
תשובה נדירה במבה 4!
תשובה נדירה במבה 4!
לדעתי אנחנו רגילים למינוס שיש תגובה מאוד רעה ואז שאנחנו כותבים שאני מעדיף חתולים ולא כלבים ומקבל מיליון מינוסים אז זה פוגע
שואל השאלה:
^
נכון
^
נכון
וואי עכשו באלי במבה
שואל השאלה:
אמלה כנל
אמלה כנל
תעשו אותי המיוחדת עם הפלוסים
שואל השאלה:
אבל למה לשים לי את המינוסיםם?
אבל למה לשים לי את המינוסיםם?
הפוך זה עושה לי כיף (אני רוצה לשבור שיא במינוסים)
אנונימי
^נעזור לך
באותו הנושא: