5 תשובות
התשובה בגוף השאלה, כי הם שונאים אותם.
שואל השאלה:
אבל המינוסים נועדו להראות הסכמה או חוסר הסכמה. למה להפוך את זה ל- אני אוהב אותו אני שונא אותו?
הרבה פעמים אנשים לא חושבים ישר עם אנשים שהם שונאים, ככה זה עם כל רגש עז, לא אמרתי שזה הוגן ובסדר לעשות את זה
על זה נאמר;
"במקום שאין היגיון - אל תחפש היגיון."

שנאה שמתבססת על אממ
כלום בדר"כ.
שיהיה חח
כי אם אני שונא מישהו למה שאני לא אעשה לו מינוס?