26 תשובות
זה לא מעליב אבל זה כן מעצבן לראות שיש מישהו שלא מסכים איתך
אנונימי
מינוסים הם החיים
לשאלה, לא
לשאלה, לא
לא מעליב אותי, סתם קצת מציק
זה יותר מעצבן מאשר מעליב
לא
גם אותי זה מעליב
כיאילו אין ערך לתשובה
גם לפעמים אני כותבת שעות בשביל לעזור למישהו והוא פשוט מתעלם ועושים לי מינוס
גם אותי זה מעליב
כיאילו אין ערך לתשובה
גם לפעמים אני כותבת שעות בשביל לעזור למישהו והוא פשוט מתעלם ועושים לי מינוס
זה פשוט הבעה של חוסר הסכמה. נכון שאם זה באופן גורף זה יכול להתבטא כמעליב- אבל תחשבי על זה שזה רק מישהו אחד או שניים ביחס לכמה אנשים יש היום. זה כלום, ולא אומר שבהכרח את טועה או צודקת (תלוי במקרה, אבל באופן כללי)
לא מעליב אותי
זה אפילו מצחיק כעת
זה אפילו מצחיק כעת
שואל השאלה:
כמעט כל התשובות פה במינוסים עכשיו חח
כמעט כל התשובות פה במינוסים עכשיו חח
יש עוד כניראה.. אבל זה סתם טיפשי לא צריך לקחת ללב
^^^ אני רוגזת
כןן אין על מינוסים..!
לא
*עושה מינוס לעצמי*
*עושה מינוס לעצמי*
כן
רוב הזמן אין לי בעיה בייחוד בדברים של דעות כי מן הסתם שיהיו אנשים שלא יסכימו איתי
לפעמים פשוט זה דברים שאני לא מבינה למה אז זה טיפה מעצבן
לפעמים פשוט זה דברים שאני לא מבינה למה אז זה טיפה מעצבן
האמת שטיפה מעליב, אבל אני מבינה שכנראה פחות אוהבים את הדעה שלי(:
ובד"כ נותנים לי פלוסים ולא מינוסים אז אני יודעת שסה"כ הכל טוב אצלי
ונראה לי מישהו עבר פה על התשובות ותקע לכולם מינוסים חחח
ובד"כ נותנים לי פלוסים ולא מינוסים אז אני יודעת שסה"כ הכל טוב אצלי
ונראה לי מישהו עבר פה על התשובות ותקע לכולם מינוסים חחח
לא מעליב בכלל
זכותם לחשוב אחרת
אני יודע שאני אדם שלא חושב שיודע הכל ומתבונן בדברים ורוצה ללמוד ולא חושב שתמיד צודק
ושמח שמעמידים אותי על טעותי
אז אדרבה מי ששם מינוס מוזמן ללמד אותי מה שלא ידעתי
זכותם לחשוב אחרת
אני יודע שאני אדם שלא חושב שיודע הכל ומתבונן בדברים ורוצה ללמוד ולא חושב שתמיד צודק
ושמח שמעמידים אותי על טעותי
אז אדרבה מי ששם מינוס מוזמן ללמד אותי מה שלא ידעתי
ואי כןןן ומאוד
חחח דיי אני מתהה לכולם עשו מינוסים לחח
עכשיו לשאלה שלך, אותי זה מעליב קצת פשוט לפעמים זה שאלות עם חילוקי דעות וכל אחד עם הדעה שלו
עכשיו לשאלה שלך, אותי זה מעליב קצת פשוט לפעמים זה שאלות עם חילוקי דעות וכל אחד עם הדעה שלו
חחח איך כולם עכשיו עושים בכוונה מינוסים לכולם פה
לשאלה - לא
לשאלה - לא
^ העתקת ממני חחח
כששמתי בשאלה הזאת לכל מי שאני מסכימה איתו מינוס :|
אני מתת
אני ככ אוהב את כל מי ששם מינוסים לתשובות פה
אני ככ אוהב את כל מי ששם מינוסים לתשובות פה
שואל השאלה:
אני גם שמה
אני גם שמה
הכבשה של סטיפס^^^^^
רציתי גם לרשום ושמתי לב לזה לפניי שקראתי את התשובה שלךך אבל הגבת קודם חחחחח
רציתי גם לרשום ושמתי לב לזה לפניי שקראתי את התשובה שלךך אבל הגבת קודם חחחחח
לא
בשאלה הזאת ספציפית המינוסים זה כמו פלוסים חחח
באותו הנושא: