11 תשובות
לא. זה טמטום לפחד.
נופ.
יוצא כרגיל.
אפילו יותר מהרגיל, כי חופש.
יוצא כרגיל.
אפילו יותר מהרגיל, כי חופש.
לא
האמת שבהתחלה ממש פחדתי ועכשיו אני לא מפחדת
יש מקומות שאני לא יוצאת אליהם
לא
קצת אבל אני יוצאת בכל מקרה
אני יוצאת כי יש לי עבודה.
יקרה,
נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף בחששותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף בחששותייך?
בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: