8 תשובות
זה ממש לא נכון. החשיבה הזו היא בדיוק מה שמונע מגברים ביטוי עצמי וביטוי רגשי, פשוט שונאת את זה.
המון גברים הטרוסקסואלים או לא, מרגישים חרדות, חששות, דכאון, עצב וכדו'. גם להם יש רגשות, תאמיני או לא
המון גברים הטרוסקסואלים או לא, מרגישים חרדות, חששות, דכאון, עצב וכדו'. גם להם יש רגשות, תאמיני או לא
אני סטרייט ואני ביישן רצח ואני לא מבין מה הקשר של להיות בישן ולהיות לא סטרייט
אנונימי
לא יודע איך זה אצל כולם, אבל לי קרה כמה פעמים שהמראה שלי גרם לי להרגיש נורא כשיצאתי החוצה. אני מאמין שזה יותר חזק אצל נשים.
אנונימי
אני מפחד לצאת מהבית כל הזמן, לא מהסיבות שכתבת אבל אני מפחד ממחבלים, פושעים למיניהם, ערסים וכו', וגם מכלבים וחרקים (שמן הסתם הם מסתובבים בחוץ)
אני כן מרגיש שאני מכוער אבל זו לא הסיבה העיקרית שאני מפחד לצאת, במיוחד עכשיו כשאני יכול פשוט להסתובב עם מסיכה
אני כן מרגיש שאני מכוער אבל זו לא הסיבה העיקרית שאני מפחד לצאת, במיוחד עכשיו כשאני יכול פשוט להסתובב עם מסיכה
זאתי סתם הכללה יש הרבה בנים סטרייטים חסרי ביטחון הם פשוט מסתירים את זה בדרך כלל כי זה סוג של בושה אצלהם אני מניחה.
שואל השאלה:
מזדהה מאוד עם "מתמטיקה" :(
מזדהה מאוד עם "מתמטיקה" :(
אנונימית
אממ לא(?)
זה כמו לומר שרק לסביות מפחדות/מתביישות לצאת מהבית
זה כמו לומר שרק לסביות מפחדות/מתביישות לצאת מהבית
יש סיכוי . מהחברים שלי שאני מכיר אין להם פחד לצאת מהבית
באותו הנושא: